календарно-тематичне планування

               11 клас
Українська література
Профільний рівень
 (140 год, 4 год на тиждень)

Відповідає програмі для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Українська література. 10-11 класи. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень», затвердженій Міністерством освіти і науки України
(наказ МОН №1021  від 28.10.2010 р.)
Підручник :                   «Г. Семенюк. Укр. літ . 11  клас »


   І  семестр
    ІІ  семестр

к-сть
дата
к-сть
дата
Контрольні роботи
 у формі:
4

4

❖  контрольного класного твору
1

1

❖ виконання    інших    завдань
3

3

(тестів, відповідей на запитання




тощо)




Уроки розвитку мовлення:
 ❖ усно


1



1

 ❖ письмово
1

1

Уроки позакласного читання (ПЧ)
2

2

Література рідного краю
1

1

Перевірка зошитів
4

5












                                            І семестр


№ уроку

Зміст програмового матеріалу
К-сть год.

 Дата

При-мітка
1
Українська література 1920—1930-х років.
Українська література XX ст., її періодизація. Основні напрямки. Літорганізації. Літдискусія 1925 — 1928 рр. Модерністські та авангардистські течії. Творчі особистості. Перший з'їзд письменників 1934 р. Ліквідація літорганізацій та угруповань, створення єдиної Спілки письменників України. Утвердження соцреалізму. Втручання компартії в літпроцес. Репресії в 1930-ті роки «розстріляного відродження». Розвиток української літератури на західноукраїнських землях. Еміграційна література. «Празька школа» українських поетів. Розвиток української літературної критики та літературознавства.
ТЛ: «розстріляне відродження», авангардизм, соцреалізм.
1


2
Поезія 1920—1930 рр. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів.
Павло Тичина. Життєвий і творчий шлях поета. Трагізм його творчої долі. Є. Маланюк, В. Стус про поета. Багатогранність таланту. Мистецькі уподобання.
1


3
Новаторський характер поезії П.Тичини, особливості його поетичного стилю. Місце видатного лірика в українській та світовій літературі. Вірш «Ви знаєте, як липа шелестить» — мотив єдності людини з природою, її персоніфіковане змалювання як живої істоти. Майстерне використання алітерацій. Вплив символізму та імпресіонізму на ранню творчість поета.
1


4
Збірка «Соняшні кларнети». Зорові та звукові образи-символи («Гаї шумлять», «Ой не крийся, природо, не крийся...», «Пастелі», «Енгармонійне»). Вірш «Арфами, арфами...», оригінальність образів, майстерність алітерацій та асонансів, ритмомелодики.
1

Вивчити напам'ять «Арфа-ми, арфа-ми...»
5
Вплив імпресіонізму в інтимній ліриці поета («Не дивися так привітно...», «Подивилась ясно.,.»). Вірш «Десь на дні мого серця.,.». Майстерне зображення глибоких переживань ліричного героя («О панно Інно...»).
1

Вивчити напам'ять «О панно Інно...»
6
Художнє осмислення національно-визвольного пробудження народу, радості українського відродження в ліричній поемі «Золотий гомін». Риси модернізму в змалюванні трагічної долі України в роки громадянської війни («Одчиняйте двері», «Скорбна мати»). Майстерне використання тонічного вірша. Образи-символи у вірші «Пам'яті тридцяти». Уславлення борців за визволення народу. Гуманістичний пафос збірки «Замість сонетів і октав». Художнє осмислення гармонії світу і дисонансів революційної дійсності, її планетарне зображення
 (зб. «Плуг», цикл «В космічному оркестрі»).

ТЛ: вітаїстичність, тонічний вірш, поліфонізм поезії, новаторство.
1

Вивчити напам'ять «Пам'яті тридця-ти»
7
Київські «неокласики». Група київських поетів-неокласиків. Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Загальна характеристика поезії.
1


8
Микола Зеров. «Київ — традиція», «Чистий четвер». Різногранний творчий шлях М. Зерова — лідера «неокласиків». Культурологічна основа збірки «Камена». Філософічність, афористичність його сонетів. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність.

ТЛ: філософічність, сонет.
1


9
Максим Рильський. Життєвий і творчий шлях, багатогранна діяльність. Гуманістичний пафос його поезій. Рання творчість. Збірки «На білих островах», «Під осінніми зорями», «Синя далечінь». Вплив символізму на творчість поета. Вірш «Яблука доспіли, яблука червоні...» Майстерність, художні деталі, тропи. Афористичність мови. Мелодійність і задушевність поезії.
1

Вивчити напам'ять один вірш
(на вибір)
10
Життєстверджуючий пафос у змалюванні природи в образах поезії «Молюсь і вірю. Вітер грає...» Філософічна сповідальність пейзажної лірики поета «Запахла осінь в'ялим тютюном...»). Вітаїстичність настрою, життєлюбство, оптимізм героя («Солодкий світ!»). Вірш «Коли усе в тумані життєвому...» — естетичне кредо митця. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті.
1



11
«Третє цвітіння» у творчості поета. «Троянди й виноград». Рідна мова — духовне багатство людини («Мова»).

1


12
Євген Плужник. Стисла розповідь про поета. Збірки поезій «Дні» та «Рання осінь». «Громадянський інтим», сповідальність, ліричність, філософічність поезії. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні («Суди мене судом своїм суворим...»). Вірш «Для вас, історики майбутні» — зразок громадянської лірики.
1

Вивчити напам'ять
один з віршів
13
Космічні мотиви в поезії Є.ІІлужника («Ніч... а човен — як срібний птах!..»). Захоплення красою світу і біль з приводу відсутності душевної гармонії («Вчись у природи творчого спокою…»). Майстерність у передачі миттєвого настрою ліричного героя, інтимна лірика поета («Річний пісок, слідок ноги твоєї...»). Майстерність художньої деталі. Поема «Галілей»—унікальне явище в літературі 20-х років.
ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя
1


















14
ПРЗМ № 1. Написати есе на тему : «Євген Плужник – найвидатніший митець національного відродження»
1

РЗМ
(пис.)
15
Володимир Свідзинський. Біографічні відомості про поета, одного з представників високого модернізму, творця міфософічної поезії. Асоціативні образи-символи у збірці «Вересень». Художня досконалість строфічної будови (усічена строфа). Мотиви самотності й самоізоляції ліричного героя («І цей листочок, як я»).
1


16
Довершеність верлібру. Філософічність поезії («Голубими очима вдивляється в небо дитя...»). Зв'язок поезії з фольклором, міфом, казкові мотиви («Ти увійшла нечутно, як русалка»). Майстер ліричної мініатюри («У рідній моїй стороні...»).
1


17
Володимир Сосюра. Життєвий і творчий шлях поета. Роздвоєність його душі («Два Володьки»). Поема «Мазепа» (пролог). Художня довершеність інтимної лірики поета («Коли потяг у даль загуркоче», «Ластівки на сонці», «Марія»). Майстерність мініатюри («Люблю»). Вірш «Так ніхто не кохав...»
1


18
Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни, рідної природи і коханої («Білі акації будуть цвісти...»). Поема «Розстріляне безсмертя». Автобіо­графічний роман «Третя Рота».
 ТЛ: поглиблення поняття про художню образність (поетичний образ).
1



19

Контрольна робота № 1 (різнорівнева).
1


КР №1





20
 Проза 1920-1930 рр. Жанрово-стильове розмаїття української прози цього періоду. Нові теми, проблеми, часткова ідеологічна заангажованість, її експериментаторські модерністичні пошуки, опертя на традиції. Зв'язок із поезією.
1


21
Микола Хвильовий (Фітільов). Життєвий і творчий шлях. Його провідна роль у літдискусії («Камо грядеши?», «Думки проти течії», «Україна чи Малоросія?»). Романтичність світобачення. Тематичне і стильове розмаїття його прози.
1


22
Новела «Я (Романтика)». Проблема добра і зла, внутрішнього роздвоєння людини. Жорстокість і фанатизм головного героя. Символічний образ матері у творі. Оригінальна манера-письма М.Хвильового. Продовження традицій М.Коцюбинського.
1


23
Повість «Іван Іванович» як сатира на новий радянський побут. Майстерне розкриття психології «вічного» обивателя. Сатиричні зображувальні засоби. Змалювання образу сильної особистості у повісті «Сентиментальна історія». Трагічна історія створення «Вальдшнепів». Дійові особи у творі. Значення
творчості.
1


24
Григорій Косинка (Стрілець). Життєвим і творчий шлях. Трагічна доля. Новелістична майстерність («На золотих богів», «В житах», «Політика», «Серце»). Відображення українського села в 1920-ті роки, його гострих проблем, складної долі селянина. Змалювання життя крізь призму долі й душі людини. Перевага імпресіонізму.
1


25
«В житах» як зразок імпресіоністичної новели. Проблематика твору. Вітаїстичний пафос, імпресіоністична настроєвість. Зорові і слухові образи, художні деталі в новелі. Лаконізм і психологічна насиченість оповіді.
1


26
«Фавст» — інтерпретація «вічного» образу Фауста. Втілення європейської ідеї бунту, активної протидії людини обставинам. Образ Прокопа Конюшини у творі.
Особливості художнього стилю Г.Косинки.
ТЛ: поглиблення поняття про імпресіонізм.
1


27
Валер'ян Підмогильний. Біографічні відомості про письменника як представника психологічної прози («Місто», «Повість без назви»). Своєрідний підхід письменника до розкриття теми покинутої дівчини у романі «Невеличка драма». Протиставлення у творі Марти Висоцької, сильної духом і національно свідомої української жінки, егоїсту-прагматику Юрію Славенку. Екзистенційні мотиви. Ранні твори («Син», «Гайдамака», «Третя революція», «Повстанці», «Історія пані Івги» та ін.).
1


28
Роман «Місто» — взірець української урбаністичної прози. Світовий мотив підкорення людиною міста, ідея самоствердження, інтерпретовані на національному грунті.
1


29
Образ «цілісної» людини в єдності її біологічного, духовного, соціального — інтелігента Степана Радченка, складність і неоднозначність його характеру.
1


30
Іронічний характер змалювання. Жіночі образи у творі. Перегук твору з кращими здобутками світової літератури.
ТЛ: екзистенціалізм, маргінальність, психологізм, іронія.
1


31
Юрій Яновський. Життєвий і творчий шлях. Активна участь письменника у становленні українського кіно, відбиття цього у його творчості (роман «Майстер корабля»). Роман «Чотири шаблі», його творча історія. Зображення в ньому боротьби українського народу в період революційних протистоянь. Оригінальність композиції, символічність назви.
1


32
Роман у новелах «Вершники» як соцреалістичний твір. Своєрідність композиції і жанру. Проблематика, романтичне змалювання дійсності. Показ героїв у незвичайних обставинах. Художнє узагальнення. Новела «Подвійне коло». Умовність зображення. Ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.
1


33
Новела «Дитинство» - ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадковості поколінь, духовної пам'яті.
1


34
Новела «Шаланда в морі»   утвердження в ній
загальнолюдських ідеалів (Мусій Половець, Половчиха). Особливості стилю Ю.Яновського.
ТЛ: роман у новелах, художній час і простір, умовність
зображення. Романтика як пафос і романтизм як стильова течія в літературі. Засоби романтичного зображення.

1


35
ПЧ №1 . (Твори на вибір учнів)
1

ПЧ №1
36
Остап Вишня (Павло Губенко). Життєвий і творчий шлях. Продовження сатирично-викривальних традицій української літератури. Велика популярність і значення усмішок Остапа Вишні у 20-ті роки. Арешт і десятилітнє заслання у сталінських таборах. Табірний щоденник «Чиб'ю. 1934». Тематична і жанрова різноманітність творчості. Утвердження засобами гумору народної моралі. «Моя автобіографія» як оригінальний жанр, гумористична розповідь про своє життя і літературну творчість.
1


37
Гумореска «Чухраїнці», гумористичне висміювання в ній негативних рис українців.
Цикл «Мисливські усмішки» (гуморески «Як варити і їсти суп з дикої качки», «Сом» та ін.). Зображення в них комічних життєвих ситуацій, мальовничих картин природи. Глибокий ліризм розповіді, тонка іронія. Особливості стилю письменника.
1


38
Контрольна робота № 2 (зв’язні відповіді на запитання).
1

КР №2
39
Драматургія 1920-1930 рр. Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр
ім. І. Франка). П'єси В. Винниченка, М. Куліша,
І. Дніпровського, І. Кочерги, Я. Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модернізму.
1


40
Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях драматурга-новатора,співпраця з Лесем Курбасом. Утвердження загальнолюдських цінностей і сатиричне викриття потворних явищ тогочасної дійсності у п'єсах
 М. Куліша. Огляд його драматичних творів («97», «Народний Малахій», «Маклена Граса» та ін.).
1


41
Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння. Драматургічна майстерність автора у створенні комічних характерів і ситуацій, у побудові діалогів та ремарок, у мовній характеристиці героїв. Сценічне втілення. Актуальність п'єси у наш час.
1



42

Особливості стилю М. Куліша, поєднання в ньому рис реалізму та романтизму, сатиричних та трагедійних начал, оригінальне втілення загальнолюдських
проблем на національному грунті, створення колоритних національних характерів, новаторство драматурга, його місце серед найвизначніших

драматургів-новаторів XIX—XX ст. Актуальність п'єс
М. Куліша сьогодні.

1


43
Іван Кочерга. Життєвий і творчий шлях. Тематична й жанрова особливість творів. Драматична поема «Свіччине весілля», її історична основа. Символічні образи світла і свічки у п'єсі.
1


44
Втілення в образі Івана Свічки непоборної сили українського народу в боротьбі за щастя і волю. Образ Меланки як символу України та її тернистого шляху в історії.
1


45
Драматична поема «Ярослав Мудрий» як глибоко патріотичний твір про наших славних предків. Своєрідність драматургії І. Кочерги. Продовження ним класичних традицій. Утвердження поетичного стилю в драматургії. Романтичний пафос і психологізм його п'єс, їхній образний символізм.
ТЛ: образи-символи, драматична поема (повторення).
1


46
УРЗМ № 2. Твір-роздум з вираженням власного ставлення до прочитаного.
1

УРЗМ
47
Контрольна робота № 3 ( контрольний твір).
1

КР №3
48
Українська література за межами України.
Література в Західній Україні (до 1939 р). Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, високий розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. Яскраве поетичне гроно:
 Б.-І. Антонич, С. Гординський, Ю. Липа. Проза
В. Стефаника, 0. Кобилянської, І. Вільде,
0. Турянського. Історична проза Б. Лепкого,
 Ю. Опільського, Катрі Гриневичевої.
1


49.
Богдан-Ігор Антонич. Біографічні відомості, творчий шлях. Поєднання класичних фольклорних образів із модерністськими символічними у збірках «Три перстені», «Книга Лева», «Зелена Євангелія», «Ротації». Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими. Образ Лемківщини у пейзажній ліриці Б.-І. Антонича («Село», «Черемхи»).
1




50.


Вірш «Вишні», оригінальне сприйняття ліричним героєм природи і навколишньої дійсності через народні символічні образи, тропи. Психологічне перевтілення героя, його уподібнення явищам природи, прийом метаморфози («3 зелених думок одного лиса»). Вірш «Автопортрет» як поетичне кредо митця, його міфопоетичне сприйняття світу, медитація-роздум над своїм родовим корінням. Вірш «Різдво», майстерне поєднання в ньому язичницьких та християнських уявлень наших предків.

1



Вивчити напам'ять один вірш (на вибір)





51.
Вірш «Зелена Євангелія», захоплення ліричного героя вічною красою світу.
Вірш «Дороги», оптимізм ліричного героя, його віра в неминучу молодість життя, специфіка пейзажу, символіка образів. Вірш «Пісня про незнищенність матерії», філософські роздуми про безсмертя, про вічність життя. Особливості поетичного стилю лемківського поета. Місце Б.-І. Антонича серед ліриків-новаторів світу.
ТЛ: поглиблення поняття про сюрреалізм, міфологізм, архетип, асоціативність.
1



52.
Осип Туринський. Біографічні відомості. «Поза межами болю» — видатний твір української модерної літератури. Оригінальність жанру (повість-поема). Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення у поемі в прозі. Умовність зображення.
1


53.
Загальнолюдські мотиви у творі, гуманістичні цінності. Ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєстверджуючий пафос поеми в прозі. Афористичність мови. Співзвучність твору з світовою класикою. Місце твору в світовій антивоєнній літературі.
 ТЛ: поема в прозі.
1


54.
Еміграційна література (огляд). Еміграція українців за кордон у 1920-1940 рр. Утворення за кордоном літературно-мистецьких організацій. «Празька школа» поетів, її представники, продовження ними модерністських традицій неоромантиків, неокласиків. Збірка Ю. Дарагана «Сагайдак» (1925) як поетичний заспів «пражан». Головний герой їхніх творів—духовно сильна й вольова людина, національно свідомий українець. Волелюбність, мужність, почуття відповідальності, щирий патріотизм — основний пафос їхньої творчості.
1


55.
Євген Маланюк. Життєвий і творчий шлях. Поєднання неоромантичних, неокласичних, символістських та реалістичних тенденцій: збірки поезій «Стилет і стилос», «Земля й залізо», «Земна мадонна» та ін. Художнє осмислення в них проблем буття, ностальгічні мотиви, філософічність поезій. Вірші про призначення поета й поезії в ранній
творчості письменника. Роль поета-патріота в суспільному житті («Стилет чи стилос?..»). Майстерне використання антитези у творі. Своєрідний образ України як степової Еллади («Псалми степу», «Варязька балада»). Аналіз вірша «Знаю - медом сонця, ой Ладо...»

1


56.
Філософські мотиви у поезії «Істотне». Земне буття у космічному вимірі. Оригінальність метафор і порівнянь. Туга за рідним краєм, мотиви самотності («Під чужим небом»). Художня майстерність віршів Є. Маланюка, оригінальність форми, особливості поетичного стилю.
Літературознавчі праці про Т. Шевченка, І. Франка, Лесю Українку, Миколу Хвильового («Книга спостережень»).

1


57.
Улас Самчук. Життєвий і творчий шлях, втілення в його творах трагічної долі українського народу в XX ст. Участь в організації МУРу. Публіцистика У. Самчука: народ і нація, проблеми формування національної свідомості (уривки зі статті «Нарід чи чернь?»). Мемуарні твори: «На білому коні», «На коні вороному».

1


58.
Трилогія «Ост» — зображення тривалого шляху українського народу до свого визволення. Трилогія «Волинь» — роман-хроніка, широке епічне полотно про долю українського селянства в першій третині XX ст. Образ Матвія Довбенка як символу справжнього сина українського народу. Показ формування національної самосвідомості на прикладі Володька. Роман «Юність Василя Шеремети», його основа.

1


59.
«Марія» (роман-хроніка) як художній документ про життя селянської родини в Україні в умовах тоталітаризму. Зображення страшних картин голодомору на прикладі однієї сім'ї. Образ Марії, її символічний зміст та спорідненість з біблійними образами.

1


60.
Утвердження у творі високих моральних якостей українського народу, осуд тих, хто зрікається свого роду, нації. Майстерність письменника у розкритті психології героїв, побудові драматичного сюжету. Пейзажні картини та художні деталі, їхня роль.
 ТЛ: поглиблення поняття про роман (роман-хроніка, епопея).
1


61.
 Контрольна робота № 4  (тестові завдання).
1

КР №4
62.
Література рідного краю №1.
1







63.
ПЧ № 2. ( твори Уласа Самчука на вибір)
1


64
Урок-підсумок. Повторення вивченого протягом
І семестру.
1













                                                                            ІІ семестр
65
Українська література періоду Другої світової війни та повоєнного десятиріччя. Олександр Довженко. Життєвий і творчий шлях. Романтичне світобачення. Трагічна доля митця в умовах тоталітаризму.

66
 Оповідання та новели періоду війни. Кіноповість «Україна в огні». Проблема народу та війни у творі.

67
Образ Лавріна Запорожця як символ нескореності українського народу. Жіночі образи.

68
Історія написання «Зачарованої Десни»,її автобіографічна основа. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

69
«Щоденник» О. Довженка – важливий історико-літературний документ епохи. Публіцистичні та філософські роздуми про трагічні сторінки історії України та її сучасності.
ТЛ: кіноповість, публіцистичність

70
УРЗМ №3. Висловити власні міркування про творчу спадщину митця (усно)

71
Іван Багряний(Лозовягін) . Життєвий і творчий шлях письменника. Огляд спадщини митця. «Сад Гетсиманський» - «справжня енциклопедія політичної в’язниці» (Ю. Шерех). Образ Андрія Чумака як людини високоморальних якостей і стійких ідейних переконань. «Тигролови» як зразок пригодницького роману(повторення)

72
Роман «Огненне коло», змалювання в ньому національної трагедії в роки Другої світової війни. Образи Романа і Петра у творі. Особливості жанру.

73
Антивоєнне спрямування твору, його глибокий психологізм. Тривалий шлях художнього слова письменника до українського читача після заборони його творів в Україні.
ТЛ: поглиблення поняття про роман.

74
Контрольна робота № 5 (різнорівнева)

75
Українська література 1960-1990 рр. Спроба подолати канони соцреалізму. «Закулісний»  розвиток модернізму, опозиційні прояви різних стильових тенденцій.
Закордонне об’єднання  українських письменників «Слово». Явище «шістдесятництва»
ТЛ: ПОСТМОДЕРНІЗМ, СОЦРЕАЛІЗМ, МОДЕРНІЗМ

76
Українська поезія 1960-1990 рр. поети-шістдесятники. Нова  хвиля відродження української літератури на поч.. 1960-х р.

77
Василь Симоненко. Життєвий і творчий шлях. Патріотичні мотиви як лейтмотив творчості В.Симоненка. «Лебеді материнства» - поетичний шедевр. Персоніфікований образ України у вірші «Задивлюсь у твої зіниці…»

78
Своєрідність інтимної лірики Василя Симоненка. «Вона прийшла», «Є в коханні і будні, і свята», «Ікс плюс ігрек» (напам’ять)

79
« Казка про Дурила» - оригінальний твір про долю українського народу. Патріотичний пафос твору. Казкові мотиви. Алегоричний зміст  його назви.
ТЛ: віршові розміри


80
Д. Павличко. Стислі відомості про поета, перекладача. Основні поетичні збірки. Алегоричний зміст  вірша «Коли  помер кривавий Торквемада…», осудження в ньому тоталітарної системи. Актуальність мотиву вірша «Ти зрікся мови рідної…»

81
Інтимна лірика поета, її своєрідність і новаторство.  Вірш «Два кольори» його спорідненість із «Піснею про рушник»
 А. Малишка

82
Цикл поезій «Покаянні псалми», самоаналіз у ньому власного життя, своєї душі й долі (вірш «Це ти створив мене таким…»
ТЛ: поглиблення поняття про сонет.

83
Ліна Костенко. Життєвий і творчий шлях поетеси. Огляд творчості. Спогади про війну, пам'ять історії . «Пастраль ХХ сторіччя». Оригінальність жанру.
Л. Костенко про призначення поета і поезії, про відповідальність митця(«Доля», «Страшні слова, коли вони мовчать»)
 ( напам’ять )

85
Майстерність і оригінальність пейзажної лірики. («Я вранці голос горлиці люблю…», «Світлий сонет»).

86
Незнищенність історичної пам’яті  народу( поема-балада «Скіфська одіссея», поема «Дума про братів не азовських», історичний роман у  віршах «Берестечко»)

87
ПЧ № №4  Народна драма «Втеча трьох братів із города Азова. З турецької неволі»

88
Роман у віршах «Маруся Чурай» - найпомітніше явище в українській літературі кінця ХХ століття. ( напам’ять уривок)

89
Образ Марусі Чурай. Засудження дріб’язковості й мізерності. Любов і зрада в романі. Образи Гриця Бобренка, Гордія Чурая, Вишняків.

90
ПРЗМ №4 «Моя любов чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі»

91
Контрольна робота № 6  (розгорнуті відповіді на запитання)

92
І. Драч. Життєвий і творчий шлях. Представник інтелектуальної лірики. Основні збірки, художнє осмислення в них  проблем буття українського народу у ХХ ст. усвідомлення свого родового коріння(«лист до калини,залишеної на рідному лузі в Теліжинцях»).

93
Звернення до жанру балади, його переосмислення. Поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчостіБалада про соняшник», «Крила»). (напам’ять)
ТЛ: поглиблення  поняття про баладу

94
М. Вінграновський. Стисла розповідь про поета, прозаїка, кіномитця, учня О. Довженка. Основні збірки. Інтимна лірика у книзі «Цю жінку я люблю» (напам’ять)


95
Майстерне використання образної деталі, оксиморона(аналіз віршів  «У синьому небі я висіяв ліс..», «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…», «Чорна райдуга»)
ТЛ: оксиморон

96
Борис Олійник. Життєвий і творчий шлях. Основні збірки. Образ матері як наскрізний у творчості поета. Мелодійність поезій, які стали народними («Пісня про матір») (напам’ять )

97
Образне осмислення проблеми «людини і природи» в поемі «Крило». Розкриття внутрішнього світу персонажів.
ТЛ: поглиблення поняття про ліричні жанри.

98
Ірина Жиленко. Стисла розповідь про поетесу. Основні збірки.  Світ жіночої душі.

99
Аналіз віршів «І світла алея», «Зимовий мотив з візитом пічника», «За золотими вікнами зірок»
( напам’ять)

100
Постшістдесятництво. «Київська школа» поетів. Творчість поетів-естетів, «київської школи» поетів. Загальна характеристика творчості І. Калинця.

101
В. Голобородько – поет-філософ. Особливості стилю І. Калинця та В. Голобородька: архетипність образів, фольклорна символіка, асоціативність, філософічність
ТЛ: поглиблене поняття про верлібр

102
Василь Стус. Життєвий і творчий шлях поета. Основні збірки. Посмертна збірка «Дорога болю».

103
Патріотичні мотиви в ліриці В. Стуса, образ України («О земле втрачена, явися..»). образи-символи рідного краю. Болісні роздуми ліричного героя над долею людини на чужині, над трагічною долею України(« На колимськім морозі калина…»)

104
Філософські роздуми про смисл людського життя (« Мені зоря сіяла вранці»). Поетичний образ зорі у вірші, його  ідейний зміст.(« Господи, гніву пречистого…», «Як добре те, що смерті не боюсь я…» (напам’ять)

105
Інтимна лірика поета, болісні спогади про рідню, мотиви самотності («Посоловів од співу сад…», «У порожній кімнаті»

106
Контрольна робота №7 (твір)

107
Проза 1960-1990рр. Інтенсивний розвиток малої прози у  1960-1990 рр ХХ ст. еміграційна література.

 108
Григорій Тютюнник. Життєвий і творчий шлях письменника. Роман «Вир» - реалістична картина життя українського народу напередодні та під час Другої світової війни.

109
Поєднання реалістичних та романтичних засобів зображення. Символічний зміст назви роману, його висока художня майстерність.

110
О. Гончар. Життєвий і творчий шлях, його громадська і життєва позиція. Романтичність світобачення. Рання творчість письменника.

111
Роман у новелах «Тронка». Глибокий ідейний смисл назви твору, оригінальність жанру. Новела-засторога «Залізний острів». Символіка танку юних Віталіка і  Тоні на розпеченій палубі затонулого крейсера. Філософія миті  людського щастя у новелі «За мить щастя»

112-113
Роман «Собор». Драматична історія видання твору. Символічний зміст назви. Особливість сюжету і композиції твору. Колоритні образи-персонажі. Гнівний осуд національного нігілізму, моральної ницості,душевної пустоти в образі Володьки Лободи.

114
Особливості стилю О. Гончара: лірично-філософський струмінь, романтичний пафос, естетизм.

115
Григір Тютюнник. Стисла розповідь про письменника. Основні збірки. «Вічна тема» «любовного трикутника» в новітній інтерпретації (новела «Три зозулі з поклоном»)

116
Порушення гострих морально-етичних проблем у творах, зображення складних родинних стосунків («Оддавали Катрю»)

117
Особливості художнього стилю Григора Тютюнника . спорідненість стилів Григора Тютюнника та В. Шукшина
ТЛ: поглиблення поняття про новелу, художню деталь

118
Валерій Шевчук. Життєвий і творчий шлях письменника. «Дім на горі» (повість-преамбула). Сучасні модерні  драми («Вертеп», « Сад божественних пісень»)

119
Філософсько-міфологічна основа роману-балади «Дім на горі». Особливості композиції. Демонологічні мотиви

120
Барокове поєднання високого і низького(буденного) у творі. Художні деталі та символи у творі, їхня роль. Жіноче і чоловіче начало у творі

121
Значення творчості В. Шевчука в розвитку української літератури особливості його стилю.
ТЛ: бароко, символічність.

122
Українська історична проза в  лещатах радянської ідеології, довгий шлях до читачів творів З. Тулуба.

123
П. Загребельний. Життя і творчість. Загальна характеристика його творчості. Тема героїзму народу під час Другої світової війни. Історичні романи письменника.

124
Роман «Диво» (скорочено), історична основа й художній символ. Князь Ярослав Мудрий (проблема людини й влади). Образи вченого патріота Гордія Отави та його сина Бориса. Проблема життєвого  вибору людини. Інші наскрізні проблеми твору.

125
Українська драматургія 1960-1990р. Криза  розвитку української драматургії і театру.
О. Коломієць «Дикий ангел».

126
Я. Стельмах. Короткі відомості про письменника і його твори. Зображення у трагікомедії «Синій автомобіль» духовної і творчої кризи письменника. Особливості сюжету і композиції. Спогади митця про власне життя.

127
Контрольна робота  № 8 (тести)


128
Історична картина літ процесу в Україні кін. ХХ – поч. ХХІ ст.. стильове й тематичне оновлення. Виникнення нових літературних угрупувань:АУП, Бу-Ба-Бу, ЛуГоСад, «Пропала грамота», «Нова дегенерація»

129
Сучасні часописи та альманахи. Твори
 Г. Пагутяк, Ю. Андрухович, О. Забужко,
 І. Римарука та ін.. Неоавангардистські, постмодерні пошуки в сучасній укр. літ.

130

Неоавангардистські, постмодерні пошуки в сучасній укр. літ.
Українська тематика у творах Миколи Ушакова («Стихи о Шевченко», «Старый Киев»). Українська поезія у творах Б. Чичибабіна («Приготовление борща», « С Украиной в крови…», «Тарас»

131
Позакласне читання (твори на вибір учнів).

132
Література рідного краю.
Систематизація та узагальнення вивченого.

133
Підсумковий урок.

                                                                                                               

11 клас

                              Українська мова

                           Профільний рівень

 (140 год, 4 год на тиждень)

Відповідає програмі для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання «Українська мова . 10-11 класи. Рівень стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень», затвердженій Міністерством освіти і науки України
(наказ МОН №1021  від 28.10.2010 р.)
Підручник : О.С. Караман,О. В. Караман, М. Я. Плющ, В. І. Тихоша   «Укр. мова. 11  клас»

 Графік фронтальних контрольних робіт:


Форми контролю
І  семестр
            ІІ  семестр
К-сть
Дата
К-сть
Дата
Перевірка мовної теми *
(тестові завдання)

3


3

Письмо:
переказ
твір

1

1

1

1

Правопис: диктант**

1

1

Аудіювання*
1

1

Читання мовчки*
1


--


*Основною формою перевірки мовної теми, аудіювання і читання мовчки є тестові завдання.
**Основною формою перевірки орфографічної і пунктуаційної грамотності є контрольний тестовий диктант.
Контрольна перевірка говоріння (діалог, усний переказ і усний твір) здійснюється індивідуально. Для цих видів робіт не відводиться окремий урок, а оцінки виводяться двічі на рік і виставляються в колонки б
                                                     І семестр

уроку
Зміст програмового матеріалу
К-сть годин
Дата


Мова, індивід, суспільство



1



Мова як особлива система знаків, її місце серед інших знакових систем.
Проблеми взаємодії мови і культури, мови і соціуму. Роль мови у формуванні й самовираженні особистості.
1

2



Українська мова в контексті української культури. Українська мова в «діалозі культур». Відображення в сучасній українській мові культури інших народів. Українська мова у світі. Українська діаспора.
1

3

Лінгвістика як наука про мову. Її основні розділи, місце в колі інших наук про людину й народ.
1

4

Історія мовознавства в особах. Видатні мовознавці вітчизняної науки та їх праці.
1


                        
                            Лінгвістичнії риторика



5

Риторика як наука й мистецтво слова. Роль риторики у професійній діяльності.                                           
1

6
Основні поняття риторики: логос, етос, пафос, топос .
1

7
Ритор і оратор. Риторичні ідеали у різні історичні епохи
1

8.
РЗМ№ 1. Аудіювання текстів різного характеру. Різновиди ауді­ювання. Аудіювання зразків ораторського мистецтва. Контроль­не аудіювання.
1

9.
Поняття про сучасний риторичний текст.
1

10.
Інвенція. Диспозиція. Методи викладу матеріалу. Теза й аргумен­тація. Різні види аргументації.
1

11.
Елокуція й елоквенція як учення про мовну форму промов. Ме­морія як система усного запам'ятовування промов.
1

12.
Акція. Риторична техніка. Аналіз власної промови, релаксація.
1

13.
Еристика як мистецтво суперечки.
1

14.
РЗМ № 2. Докладний переказ тексту художнього стилю із твор­чим завданням (висловленням власного ставлення до подій, геро­їв, їхніх учинків та ін.).
Підготувати усний контрольний переказ.
1

15.
РЗМ № 3. Контрольний докладний переказ тексту публіцистич­ного стилю із творчим завданням (висловленням власного став­лення до подій, героїв, їхніх учинків та ін.)
1



3 історії риторики й ораторського мистецтва
16.
Аналіз контрольного переказу. Міфологія красномовства. Рито­рика Давньої Греції. Видатні оратори Давньої Греції: Сократ, Платон, Демосфен. Риторика Аристотеля.
1

17.
Риторика Давнього Риму. Цицерон як теоретик красномовства.
1

18.
Вітчизняна риторика. Мовотворчість І. Вишенського,
Г. Сковороди, Ф. Прокоповича. Риторика в Києво-Могилянській академії.
І



Система функціональних стилів сучасної української мови
19.
РЗМ № 4. Поняття стилю мовлення: мовні і позамовні ознаки (сфера спілкування, умови і мета спілкування). Стилі мовлення, підстилі і жанри.
1

20.
РЗМ № 5. Зміст і структура текстів кожного із стилів, їх характе­рні мовні засоби, основні жанри.
1

21.
РЗМ  № 6. Підрозділи стилістики: стилістика мови (практична) і стилістика мовлення (функціональна). Стилістика і культура мовлення. Комунікативні якості мовлення та їх основні ознаки. Стилістична норма і стилістична помилка.
1

22.
 Контрольна робота № 1 (різнорівнева)
1

Основи ораторського мистецтва. Техніка підготовки ораторського виступу (мовленнєва (комунікативна) змістова лінія)
23.
РЗМ № 7. Портретний нарис у публіцистичному стилі. Підготовка до усного контрольного твору.
1

24.
РЗМ № 8. Контрольний твір — портретний нарис у публіцисти­чному стилі.
1

25.
Робота над помилками, допущеними у контрольних роботах. Ви­ди красномовства. Академічне красномовство, його характерні ознаки, різновиди (наукове, науково-популярне, навчальне).
1

26.
РЗМ № 9. Практична риторика. Тема, мета публічних виступів. Вибір теми, визначення мети (інформування, переконання, заклик до дії тощо).
1

27.
РЗМ № 10. Добір матеріалу, його систематизація. Складання біблі­ографії. Робота із джерелами інформації. Види запису зібраного ма­теріалу (почутого чи прочитаного): докладний запис виступу, його конспект, тези, докладний і короткий план.
1

28.
Ділове красномовство. Судове красномовство, особливості захи­сного і звинувачувального виступу.
1

29.
Духовне красномовство (гомілетика), його жанри і характерні риси
1

З0.
РЗМ №11. Композиція ораторського виступу. Особливості побу­дови вступу, основної частини, закінчення.
1

31.
РЗМ №12. Добір аргументів і способів активізації мислення та емоційно-почуттєвої діяльності аудиторії. Види аргументації. Способи встановлення контакту зі слухачами.


32.
Соціально-побутове красномовство, його види (ювілейна промо­ва, привітання, тост тощо). Театральна (сценічна) риторика. Пе­дагогічна риторика.
1

33.
Види ораторського мистецтва за метою висловлення: інформувальні, переконувальні, розважальні та інші виступи.
1

34.
РЗМ № 13. Мовні засоби оформлення тексту ораторського висту­пу залежно від мети спілкування й адресата мовлення. Роль репе­тиції в підготовці до усного виступу. Основні прийоми за­пам'ятовування тексту ораторської промови.
1

35.
РЗМ № 14. Вимоги до оратора. Постава, виразність міміки і жес­тів, їх природність, відповідність змісту викладу. Виголошення промови. Роль початкової фрази перед виступом.
    1

36.
РЗМ №15. Вимоги до культури мовлення. Основні способи виступу (читання тексту промови, відтворення його по пам'яті із читанням окремих фрагментів, вільна імпровізація, відповіді на запитання, ведення полеміки). Використання інтонації, жестів, міміки.


37.
Полеміка. Дискусія. Дебати. Публічний полілог.
1

38.
РЗМ №16. Полемічні прийоми: спростування помилкового твердження фактами, критика доказів опонента, атака запитаннями тощо. Етика полемічної майстерності.
1

39.

РЗМ №17. Спілкування з аудиторією як творчий процес. Прийоми встановлення і збереження контакту з аудиторією. Техніка мовлення. Тональність виступу. Культура ведення дискусій, полеміки, диспутів професійного характеру.
    1

40.
Промова, її види: мітингова, інформаційна, агітаційна.
1

41.
РЗМ №18. Основні критерії оцінки промови: ефективність виступу, інформаційна новизна, логічність розвитку теми, аргументація основних положень, наочність.
    1

42.
РЗМ № 19. Читання мовчки текстів діалогічного і монологічного характеру, в т.ч. електронного, різних стилів, типів і жанрів мовлення. Види читання. Контрольне читання мовчки.
   1

43. 
 Контрольна робота № 2 (тести ).
  1


Поглиблення і систематизація найважливіших відомостей із синтаксису та пунктуації

44. 
Аналіз контрольних робіт. Загальна характеристика синтаксичних одиниць, їх типів, зв'язків, засобів    вираження синтаксичного в'язку. Словосполучення як основна одиниця синтаксису, їх типи за морфологічним вираженням головного слова. Типи підрядного зв'язку в словосполученні. Словосполучення поширені і непоширені, повні та неповні. Стилістика і культура мовлення. Використання синонімічних дієслівних словосполучень у різних стилях.
1

45.
Речення як основна синтаксична і комунікативна одиниця. Стилістичні функції модальних різновидів речень. Риторичне запитання, його стилістичні функції.
1

46.
Пунктуація. Пунктуаційні норми. Пунктограми у кінці речення.
1

47.
Предикативна (граматична) основа речення. Порядок слів як стильова ознака мовлення. Складні випадки координації підмета і присудка.
1

48.
РЗМ №20. Діалогічне мовлення. Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації, діалог — обмін думками, враженнями (офіційна і неофіційна розмова); обговорення самостійно обраної геми. Підготовка до усного контрольного діалогу.
1

49.
Складні випадки кваліфікації другорядних членів речення. Напи­сання прикладки. Порівняльний зворот, його функції в реченні.
1

50.
Пунктуація. Розділові знаки у простому реченні, при порівняль­них зворотах.
1

51.
Особливості вживання в мовленні односкладних і двоскладних, поширених і непоширених, повних і неповних ускладнених і неускладнених простих речень.
1

52.
Національний колорит синтаксичних структур -  паремійних ви­словлювань. Побажальні формули. Звертання, його роль у вира­женні етнокультурознавчої специфіки діалогічного спілкування, місце в реченні, способи вираження.
1

53.
Синтаксичний аналіз. Тренувальні вправи.   
1

54.
Складні і багатокомпонентні речення. Особливості структури та семантики сполучникових (складносурядних та складнопідря­дних) і безсполучникових, багатокомпонентних речень.
1

55.

Пунктуація. Розділові знаки у складному реченні.
1


56
Контрольний диктант.
1


57
Складнопідрядні означальні речення і дієприкметникові звороти; складнопідрядні обставинні речення і дієприкметникові звороти. Складнопідрядні речення з підрядними порівняльними і порівняльні звороти. Синтаксичний аналіз.



1


58.
Стилістика і культура мовлення. Стилістичні особливості складносурядних, складнопідрядних, безсполучникових складних речень. Синоніміка безсполучникових і сполучникових складних речень.

1

59.
Період як засіб експресивного синтаксису і риторична фігура. Градація у складному реченні з різними типами зв'язку
1

        
60.
Контрольна робота №3 (різнорівнева).
1

                                       Офіційно-діловий стиль

61.
Аналіз контрольних робіт. РЗМ 21. Офіційно-діловий стиль: основні ознаки, підстилі, жанри, сфера використання, призначен­ня. Лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості, структура офіційно-ділових текстів різних жанрів.


62.
РЗМ № 22. Лінгвістичний аналіз текстів офіційно-ділового стилю
1

63.
РЗМ № 23. Написання ділових документів різних жанрів: автобіо­графії, заяви, характеристики, довіреності, резюме, ділового лис­та, оголошення, розписки, індивідуального звіту.
1

64.
РЗМ №24. Мовленнєве спілкування в різних навчальних ситуаці­ях офіційно-ділового характеру.
1






ІІ семестр


65
РЗМ № 25. Ділові папери: офіційний стиль, акт. Протокол(складний)



66
РЗМ №26. Ділові папери: підсумковий урок-гра.



67
РЗМ № 27. Мовний етикет ділової (телефонної) розмови. Телефонна ділова розмова.



68
РЗМ № 28. Бесіда на професійну тему. Дискусія з обстоюванням альтернативних точок зору.



69
РЗМ № 29. Діалог – полеміка, діалог – дискусія,  самостійне визначення теми і змісту діалогу.



70
РЗМ № 30. Підготовка до контрольного діалогу.



71
РЗМ № 31. Особливості складання повідомлення на електронному носії (електронна пошта)



72
РЗМ № 32. «Круглий стіл». Добірка запитань до прес-конференції. Прес-конференція.



73
РЗМ № 33. Редагування тексту професійної тематики.



74
Пряма  і непряма мова , її призначення і граматико-смислові особливості. Пряма мова і слова автора. Заміна прямої мови непрямою



75
Невласне пряма мова. Здогадна пряма мова, напівпряма мова. Синоніміка і стилістичні способи передачі прямої мови в тексті, реплік у  діалозі і непрямій мові. Стилістичні  особливості авторських слів при прямій мові.



76
Інтонування речень з прямою мовою, діалогом. Цитування. Пунктуація. Розділові знаки при прямій мові.



77
Текст. Синтаксис і стилістика тексту. Основні ознаки тексту. Класифікація текстів за сферою використання, метою, структурними особливостями.



78
Зміст і будова тексту. ССЦ. Абзац як  композиційно-стилістична одиниця тексту. Сурядні  і підрядні  сполучники як засоби зв’язку в тексті.



79
Абзац як пунктуаційний знак, що передає смислове  членування тексту. Складні випадки використання розділових знаків.



80
Гіпертекст. Дискурс як комунікативний процес і як текст. Професійний дискурс.  Стилістика і культура мовлення. Зображувально-виражальні засоби синтаксису: синтаксичнмй паралелізм, риторичні питання, звертання, повторювальні сполучники. Складні випадки використання розділових знаків.



81
Контрольна робота № 4 ( різнорівнева). Контрольне аудіювання.



               Узагальнення і систематизація найважливіших    відомостей з
                                       основних  розділів науки про мову.
                                                         Художній стиль.


82
Фонетика, орфоепія, орфографія української мови. Експресивні можливості звуків української мови. Асимілятивні, дисимілятивні процеси, подовження, спрощення у групах приголосних.


83
РЗМ № 34. Художній стиль: призначення, сфера використання і поширення, основні ознаки.


84
РЗМ № 35. Естетична функція мови у художньому стилі.


85
Інтонаційні особливості українського мовлення. Складні випадки наголошення слів. Мовні недоліки  у вимові й наголосі та шляхи їх усунення.


86
Складні випадки вживання м’якого знака , апострофа, написання слів іншомовного походження; написання прізвищ та географічних назв, слів разом, окремо , через дефіс; правила переносу та скорочення слів.


87
РЗМ № 36. Джерела багатства і виразності українського мовлення.


88
Експресивні можливості звуків  української мови. Мовні недоліки у вимові й наголосі та шляхи їх усунення.


89
Орфографічний аналіз слів. Редагування тексту з орфографічними помилками. Використання орфографічного словника для перевірки написання слів та їх форм.


90
Лексикологія і фразеологія української мови.
Уживання слів в переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів у текстах різних стилів.


91
РЗМ № 37. Синонімія як засіб художньої виразності.


92
РЗМ № 38. Індивідуально-авторський стиль письменника.


93
РЗМ № 39. Монолог у художньому творі: звернений  монолог, внутрішній монолог.


94
РЗМ № 40. Особливості синтаксису художнього тексту.


95
РЗМ № 41. Аналіз тексту художнього стилю(прозового).


96
РЗМ № 42. Аналіз тексту художнього  стилю (віршованого)


97-98
РЗМ № 43-44. Контрольний докладний переказ тексту художнього стилю із  творчим завданням


99
РЗМ № 45. Аналіз контрольного переказу. Оцінка використаних автором мовних засобів, аналіз структури тексту.


100
РЗМ № 46. Аналіз мовних засобів щодо адекватності мети висловлювання, відповідності типу, стилю, жанру мовлення.


101
РЗМ № 47. Удосконалення усного і писемного мовлення.


102
Терміни і професіоналізми . Філологічні,лінгвістичні, літературознавчі терміни.


103
Фразеологія художнього мовлення, наукова, публіцистична, офіційно-ділова.


104
Контрольна робота №5  (тести).


                                         Публіцистичний стиль

105
Аналіз контрольної роботи.
РЗМ № 48. Публіцистичний стиль, сфера його використання, призначення, основні ознаки. Лексичні, морфологічні, синтаксичні особливості публіцистичного стилю. Підстилі.



106
РЗМ № 49. Особливості жанру  публіцистичного стилю: нарис, замітка, репортаж, інтерв’ю ,стаття, кореспонденція, рецензія. Презентація, реклама.



107
Морфеміка, словотвір, морфологія української мови. Словотвір іменника на позначення  назв жителів населеного пункту.



108
Творення присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв.



109
Основні способи творення дієслів, прислівників.



110
Складні, складноскорочені слова, способи їх творення та написання.



111
Рід, число іменників, їх стилістичні властивості. Відмінювання іменників.



112
Ступені порівняння прикметників. Відмінювання прикметників.



113
РЗМ № 50. Лінгвістичний аналіз текстів публіцистичного стилю.



114
Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Паралельне використання відмінкових форм числа.



115
Відмінювання займенників. Явище прономіналізації. Правопис займенників.



116
РЗМ № 51. Роль суспільно-політичної лексики в жанрових формах публіцистичного стилю.



117
Види, часи, способи дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення. Перехідні  і  неперехідні дієслова. Стан дієслова.



118
Правопис і творення дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий і дієприслівниковий звороти.



119
Морфологічні типи прислівників. Ступені порівняння  означальних прислівників. Правопис прислівників і прислівникових сполучень. Мовленнєві помилки у вживанні прислівників і шляхи їх подолання.



120
РЗМ № 52.Формування культури  публіцистичного мовлення: способи привертання уваги, принципи побудови, засоби структурування тексту.



121
Правопис складних прийменників та сполучників. Перехід повнозначних слів у прийменники та сполучники. Правопис  заперечних часток. Естетична цінність часток і звуконаслідувань



122
Контрольний диктант.



123
Аналіз контрольних диктантів. РЗМ № 54. План розгорнутого усного виступу на суспільно-політичну тему. Тези, конспект публічного виступу.



124
Типи  зв’язку у словосполученні. Складні  випадки перекладу словосполучень з російської мови на українську.



125
Складні випадки координації підмета і присудка. Тире на місці пропущеної зв’язки.



126
Складні випадки кваліфікації другорядних членів речення.




127-128
РЗМ № 56-57. Контрольний твір стаття дискусійного характеру публіцистичного стилю.



129
Робота над помилками, допущеними у контрольному творі. Складне речення з різними видами  синтаксичного зв’язку .



130
Пряма  і непряма мова. Діалог. Цитата. Епіграф.



132
Контрольна робота №6  (тести).




133
Підсумковий урок


































Немає коментарів:

Дописати коментар